رونق تولید ملی | چهارشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۸

بازگشت به صفحه کامل

تبلیغات محیطی نقش مهمی در ایجاد فضای نشاط در بین گردشگران نوروزی آذربایجان شرقی داشته است

تبلیغات محیطی نقش مهمی در ایجاد فضای نشاط در بین گردشگران نوروزی آذربایجان شرقی داشته است


ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور عملكرد ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی را عاملی برای ایجاد سفری مطمئن و شاداب برای گردشگران نوروزی دانست و گفت: تبلیغات خوب محیطی معابر و ورودی های آذربایجان شرقی نقش مهمی در ایجاد فضای نشاط و راهنمایی گردشگران نوروزی این استان داشته است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، 'مسعود علویان صدر' در بازدید از مركز دایمی اطلاع رسانی گردشگری و دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر استان افزود: تبلیغات شهری قابل توجه در ورودی های استان و شهر تبریز توانسته رضایت گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی را جلب كند.

وی با اشاره به نقش برنامه ریزی های مناسب و هماهنگی كمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان در ایجاد بستری مناسب برای جذب گردشگران، اظهار كرد: آذربایجان شرقی در ایام سپری شده نوروز 92 شاهد حضور گردشگران بسیاری بود كه بدون شك، این افزایش گردشگر مدیون اقدام های ستاد تسهیلات سفر استان است.

علویان صدر وظیفه اصلی دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر استان ها را راهنمایی و پذیرایی از گردشگران عنوان كرد و گفت: كمیته های 18گانه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی به تمام وظایف خود توجه كامل داشته و با هماهنگی كامل شرایط مطلوبی را برای گردشگران فراهم كرده اند.

معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی كشور همچنین با اشاره به توانمندی های بالای آذربایجان شرقی، یادآوری كرد: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب كشور بویژه آب های گرم، درمانی و معدنی در شهرهایی همچون بستان آباد، سراب و كلیبر است.

علویان صدر كمیته اسكان را در كنار تبلیغات و اطلاع رسانی از دیگر كمیته های فعال این ستاد خواند و گفت: با افزایش مراكز اقامتی و بهبود چشمگیر خدمات این مراكز بویژه در مناطق نمونه گردشگری و شهرستان های دارای جاذبه های طبیعی، توانسته به خوبی از گردشگران نوروزی پذیرایی كند.