اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال | پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

جلسه اتاق فکر کارگروه رسانه تبریز 2018 در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی . - نمایش محتوای خبر

 

 

جلسه اتاق فکر کارگروه رسانه تبریز 2018 در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی .

جلسه اتاق فکر کارگروه رسانه تبریز 2018 با هدف همفکری و ارائه پیشنهادهای سازنده از طرف اصحاب رسانه در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد .

جلسه اتاق فکر کارگروه رسانه تبریز 2018 در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی .

مسئول کارگروه رسانه تبریز 2018 در این جلسه گفت : تبریز 2018 برنامه ریزی برای استفاده بهتر از فرصت های گردشگری استان می باشد .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، دکتر آذری با اشاره به اهمیت این موضوع و ابعاد مختلف آن به تبیین کارکردهای مورد انتظار از رسانه های استانی درباره رویداد تبریز 2018 افزود : تبیین اهمیت تبریز 2018، پوشش مناسب عملکرد دستگاههای متولی امر، رفع ابهامات در افکار عمومی و توقعات ناصحیح درباره تبریز 2018،  آموزش تعامل صحیح با گردشگران، ارتقای فرهنگ میزبانی مناسب و تشویق مشارکتهای عمومی را از جمله محورهای مهمی دانست که رسانه ها باید در دستور کار خود قرار دهند.

مسئول کارگروه رسانه تبریز 2018 گفت : گردشگری بدون اصلاح نگرش ها در مقصد گردشگری ممکن نیست و این مسئله  نه تنها از بعد استانی بلکه از بعد ملی هم اهمیت بیشتری دارد و میزبانی از گردشگران باید به درستی در میان مردم فرهنگ سازی و آموزش داده شود.

تاکید جدی بر لزوم ایجاد فضای باز و افزایش آستانه تحمل سازمانها و ادارات مختلف در آسیب شناسی وضعیت موجود ، تاکید بر مساعدت و حمایت مالی از رسانه های خصوصی با توجه به وضعیت مالی نامناسب آنها،  لزوم تقویت دبیرخانه تبریز 2018 و تشکیل تیم روابط عمومی و رسانه ای توانمند جهت تعامل فراگیر و مستمر با رسانه های مختلف ، تاکید بر ضرورت تامین نیازها و امکانات اولیه میزبانی از گردشگران ، - تاکید بر ضرورت و تسریع در طرح برندینگ شهر تبریز و لزوم استفاده از ظرفیتهای شبکه های اجتماعی تنها جزئی از دیدگاههای مطرح شده از طرف  مدیر مسئولان خبرگزاری ها ,پایگاههای خبری و روزنامه ها در اتاق فکر کارگروه رسانه تبریز 2018 بود .